Näkyvyys - markkinointi

14.03.2018

Olen suorittanut kotikutoista markkinointitutkimusta kysellen asiakkailta mistä ovat saaneet tiedon Auvosta.

Some-kanavat ovat markkinoinnissa meillä vahvimmat, mutta eivät tavoita kuitenkaan kuin osan. Pieniä lehtimainoksia on kokeiltu ja flyereitä jaeltu jonkin verran. Kylttejä ripusteltu ja ikkunoita teippailtu (tv-mainoksia ei kannata odotella henkeä pidätellen..) - kuitenkin osa ihmisistä päivittelee, että mikseivät ole kuulleet Auvosta aikaisemmin!

Pakko nostaa somen rinnalle vanha kunnon puskaradio! Ei ole sen voittanutta! Tyytyväiset asiakkaat tulevat uudelleen, tuoden ystäviään mukanaan ihmettelemään.

Auvo ei edes yritä kilpailla suoraan jättikirppisten kanssa, sillä olemme ihan oma konseptimme: kaupunkilaisten yhteisöllinen kahvila ja kauppahuone.

Olen huomannut että tänne on helppo tulla ensikertalaisenkin myymään! Kuitenkin lisää myyjiä sekä ostajia kaivataan, jotta putiikki saadaan rullaamaan pidemmällä tähtäimellä!

Eräskin hämmästynyt asiakas ihmetteli: "Ulkopuoletla ei osannut yhtään arvata mitä täällä odottaa - keidas!"

Maria